شکایت صدا و سیما از سایت انتخاب

خبرگزاری صدا و سیما شکایت از پایگاه خبری انتخاب را با اتهام «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شکایت خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه خبری انتخاب با اتهام «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مقدماتی آن در روزهای پایانی سال گذشته انجام شده است.

سیدحمید رهبری فر، دبیرکل امور حقوقی سازمان صدا و سیما در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: “نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در پایگاه خبری انتخاب مسبوق به سابقه بوده و اداره کل امور حقوقی، پیگیری قضایی را قبلا و در خصوص مطلبی که در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۴ توسط این پایگاه منتشر شده بود در دستور کار خود قرار داده و مقدمات این اقدام در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد.”

وی همچنین افزود: “لکن با توجه به اصرار این سایت بر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق خبری که در تاریخ ۳ فروردین ۹۵ در این سایت درج شده ، از آنجا که فعالیت اداری از اول هفته آینده رسما از سر گرفته می شود، در ادامه فرآیند طرح دعوی و رسیدگی قضایی، موضوع تکرار جرم توسط این پایگاه که از جمله مصادیق تشدید مجازات خاطیان می باشد به شعبه مسئول رسیدگی منعکس می شود و مراتب تشدید مجازات به صورت جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.”

شایان ذکر است، پایگاه خبری انتخاب در خبری با عنوان “عدم حضور رییس صداوسیما در محل کارش ده روزه شد” به شایعات استعفای رئیس صداوسیما و حواشی آن پرداخته است.

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *